Nemokamas pristatymas "Lietuvos Paštu", kai Jūsų prekių suma yra 30 Eur. ir daugiau!!!   

Prekės išsiunčiamos sekančią darbo dieną po užsakymo apmokėjimo. Galite pasirinkti Jums patogiausią pristatymo variantą:

◊ "Lietuvos paštas" - Lietuvoje pristatymo kaina 1 Eur. (užsakymas pristatomas į artimiausią pašto skyrių, Jus per 2-5 darbo dienas gausite pranešimą į savo pašto dėžutę apie atkeliavusią siuntą. Terminas iki 5 darbo dienų). 

  • ◊ "Lietuvos pašto" kurjeriai - Lietuvoje pristatymo kaina 4 Eur (užsakymą pristato pašto kurjeris nurodytu adresu. Terminas nuo 1 iki 3 darbo dienų)*.   

  • ◊ "LP Express" terminale galite atsiskaityti banko kortele - Lietuvoje pristatymo kaina 2 Eur. (užsakymo metu pasirinkite norimą terminalą. Terminas iki 1-2 darbo dienos). LP Express terminalų vietas galite rasti čia.

    ◊ Nemokamai galite atsiimti prekes iš Japonų kultūros namų, Kosciuškos 26, Vilniuje (darbo dieną ir savaitgaliais nuo 9 iki 20 val.). Kadangi ne visada būname vietoje, būtina sutarti atsiėmimo laiką iš anksto.: el paštu info@japanese.lt, arba tel. 867715588. Atsiskaitymas vietoje tik grynais. 


  Dėmesio! Prekes gali atsiimti tik užsakymą pateikęs asmuo, arba asmuo, nurodytas užsakymo pateikimo metu. Todėl atsiimant prekes būtina su savimi turėti ir pašto darbuotojui pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą.


* LP EXPRESS kurjeriai prekes pristato visoje Lietuvoje darbo dienomis nuo 8-17 val.

Jeigu tuo metu esate darbe, nurodykite darbovietės pavadinimą ir adresą laukelyje "Pristatymo adresas". Jeigu Jūsų kurjeris neras, tai bus paliktas pranešimas, kur galima atsiimti siuntą. Jei užsakymą apmokėsite grynaisias pinigais, įsitikinkite, kad prekių pristatymo metu turite tikslią grynųjų pinigų sumą, nurodytą Jūsų užsakyme.

 


Prekių priėmimas

 

Priimdami ar atsiimdami užsisakytas prekes patikrinkite siuntos ir prekės(-ių) būklę bei pasirašykite sąskaitą faktūrą ar kitą siuntos perdavimo-priėmimo dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu pastebėjote siuntos ir/ar prekės(-ių) išorinės išvaizdos pažeidimus, prekės(-ių) komplektacijos neatitikimus, būtinai pažymėkite tai sąskaitoje faktūroje, važtaraštyje ar kitame siuntos perdavimo – priėmimo dokumente bei, dalyvaujant Lietuvos Pašto darbuotojui, kuris išdavė siuntą surašykite laisvos formos siuntos ir/ar prekės(-ių) pažeidimo/neatitikimų aktą. Jums neatlikus šių veiksmų, mes neprisiimame atsakomybės dėl:

  1.    - prekių pažeidimų, jeigu tokių pažeidimų atsiradimo pagrindas nėra gamyklinis brokas;
  2.    - prekių komplektacijos neatitikimų, jeigu šiuos neatitikimus galima nustatyti išorinės prekių apžiūros metu.